Thailand, het land van de eeuwige glimlach

Fietsen in Bangkok.

Zondag 30 juli:

Na een goed ontbijt is het vandaag zo ver. We gaan door Bangkok fietsen. Dit was een van de weinige dingen die we vooraf al hadden geboekt. Van 14.00 tot 17.00 uur, dus de kids hadden nog even tijd om te zwemmen. Heerlijk zo'n zwembad op de 11e etage! Om een uur of 12 zijn we die kant op gewandeld. Was een uurtje lopen. Ruim op tijd waren we er dus. Om 14.00 uur vertrokken we. Dwars door Bangkok, over de toch al volle straten. En dan komen daar een paar domme Hollanders fietsen. We hebben best veel gezien. Veel tempels en overdekte markten. Het was in ieder geval weer de moeite waard.Klokslag kwamen we weer terug. We namen een tuk-tuk terug naar het hotel. Wat een feest was dat! Wat ons opviel was dat er erg veel Nederlanders in Thailand zijn. Onze chauffeur kende wel wat Nederlandse nummers. Luidkeels zongen we mee met Engelbewaarder. Het moet niet gekker worden. Hier zijn video beelden van, maar die durf ik niet hier op te zetten. In het hotel hebben we nog wat gegeten en daarna naar bed gegaan. Morgen moeten we om 6.00 uur op, we gaan naar de Kanchanaburi met de trein. Daar is de wereld beroemde brug, The bridge on the River Kwai.