Thailand, het land van de eeuwige glimlach

Bangkok, deel 2.

Woensdag 16-8:

Op ons dooie gemak vertrekken we naar Bangkok. We moeten wel om half 6 opstaan, maar goed dan zijn we in ieder geval hier weg uit de regen. Om 9.15 uur landen we in Bangkok. Het weer is prachtig en het is bloedheet! Het is 32 graden, maar hier in Bangkok voelt dat veel warmer. Dit stukje geldt eigenlijk voor onze laatste 4 dagen. We hadden wel wat op de planning staan om te doen, maar daar is niet veel van terecht gekomen. Mede ook door de diarree die Daan momenteel heeft. Hopelijk gaat dat goed voor de terugweg. We hebben alleen maar aan het zwembad gelegen en geshopt. Een paar shirts, een bikini, een paar schoenen en een modelvliegtuig is het enige dat we gekocht hebben. En we hebben heel wat shopping malls gezien. Echt mega groot hier. 4000 winkels in een mall.... Echt ongelofelijk en massaal! Een ritje van 4 kilometer met de tuk-tuk is hier al niet te doen. Na 3 kwartier zijn we uitgestapt en zijn maar verder gaan lopen. Dat gaat een stuk sneller. Maar goed, morgen vliegen weer terug en dan zijn we hopelijk zondagmiddag om een uur of 2 weer thuis. Ik hoop dat jullie met plezier onze verhalen hebben gelezen. Ondanks dat het een beetje een "saaie" laatste week was. Er zat weinig actie in! We zien jullie allemaal weer zeer binnenkort in Nederland!

Thailand, het was weer een feest om hier te zijn!!!

Marc

Goede reis terug naar Gennep??‍♂️

Angelique

Heb er van genoten ik denk jullie ook het zag er mooi uit en fijne reis en tot snel?

Chantal

Bedankt voor al je verhalen Matein.
Hopelijk voelt Daan zich beter. Wens jullie een hele goede terugreis

Bart

Bedankt voor de leuke verhalen en schrijfstijl maat....moet je iets mee gaan doen hahaha. Hoor binnenkort op de tennisbaan wel live over jullie reiservaringen.