Thailand, het land van de eeuwige glimlach

Snorkelen rondom Koh Tao.

Donderdag 10 augustus:

Vandaag snorkelen, maar eerst een lekker ontbijt. Dat smaakt goed! Heerlijke vers gebakken wafels en nog veel meer. Het uitzicht over de zee is hier ook prachtig. Ik probeer eerst naar de kapper te gaan. Helaas lukt dat niet omdat de openingstijden niet kloppen. Hij zou om 10.00 uur open gaan. Helaas 11.00 uur kwam hij pas aankakken. Half 12 gingen we snorkelen, dus dat zou ik niet meer redden. Ik zei tot vanavond dan maar, maar ik wist toen al dat ik me daar niet aan zou houden. We vertrokken met de boot. Eerst naar een eiland hier voor de kust. Daar ben ik alleen naar toe gegaan. Arlette en de kinderen bleven op de boot. Totaal die dag hebben we in 5 verschillende baaitjes gezwommen. Genoeg vissen gezien, zelfs schildpadden! Maar ik moet ik wel bij zeggen dat ik schrok, dat bijna al het koraal grauw en volgens mij dood is. Dat gaat nog tientallen jaren duren voordat dat is hersteld. Maar dat mocht de pret niet drukken, het was een fantastische dag vandaag. De foto's zeggen nog veel meer....ook hier.... Rond 18.00 uur waren we terug bij het hotel. Hup, naar weer het zwembad in. Even afkoelen. 'S avonds gaan we heerlijk eten bij een restaurant. Hier werd alles op de BBQ bereidt. Daan, zoals bijna vanzelfsprekend at weer een hele vis. Lekker smullen, dat is wel aan Daan toevertrouwd. Morgen is het weer een reisdag. We gaan naar Koh Samui. Nee, waarschijnlijk niet om te feesten. Lekker genieten op een super de luxe resort. Iedereen in Nederland: geniet ook daar van het lekkere weer!

See you!


Reacties

Reacties

Ineke

Wat een mooie foto's!! Daar worden blij van!! En het weer is ook beter danin het binnenland!! Hele fijne week nog in Ko Samui!!

Angelique

Ja geweldig lekker genieten ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!