Thailand, het land van de eeuwige glimlach

4 dagen Koh Samui.

Vrijdag 11 tot en met zondag 13 augustus:

Gezien de opties en het feit dat we niet te lang willen reizen, komen we uit op de volgende bestemming. Dat is dus Koh Samui. Na weer een goed ontbijt vertrekken we om 11.00 uur, we worden opgehaald met de taxi. Om 12.30 uur vertrekken we met de boot. Rond 15.00 uur komen we aan op Koh Samui. Lekker rustig aan doen 3 dagen. we hebben veel aan het zwembad gezeten en verder geen excursies gedaan. Ik heb wel een scooter gehuurd en ben een paar keer rond het eiland gereden. Ik wist niet dat dat zo leuk kon zijn. Zaterdagmorgen zijn Koen en ik samen vliegtuigen gaan spotten hier. We stonden op een nog niet afgebouwd huis, dus we hadden heel goed zicht. Hoog en zeker droog zullen we maar zeggen. We stonden denk ik een meter of 50 van het vliegtuig af, dus je kunt je wel voorstellen dat Koen helemaal in zijn nopjes was. Mooie foto's gemaakt en toen weer snel terug naar het hotel om te ontbijten. Dat ontbijt viel erg tegen, terwijl we eigenlijk in een best duur hotel zaten. De middagen bij het zwembad waren gezellig, ook hier weer veel Nederlanders. We raakten in gesprek met een stel uit Den Bosch. Een Mercedes autoverkoper. Leuke mensen! Ons volgende plan in om naar Krabi te gaan, alleen twijfelen we nog een beetje omdat het daar slecht weer is. Veel regen! Maar goed, we gaan toch! Morgen met het vliegtuig. Half uurtje vliegen denk ik!

Later!

Marc

Goede vlucht en hopelijk beter weer dan voorspelt.

Genieten!

Ineke

Wel een overgang van het mooie zonnige Koh samu naar een druilerig Krabi!! Hoe lang blijven jullie daar?? Hopelijk naar een plaats met beter weer b.v. Gennep. Wij hebben zomer en die is zeer constant. Het weekend zeer (te) warm. Bij de Plasmolen is blauwalg dus daar kunnen we niet meer naar toe. Jammer!! Nog een fijne week!!