Thailand, het land van de eeuwige glimlach

Chiang Mai, waar moeten we beginnen?

Zaterdag 5 augustus:

Gelukkig gaat het vandaag weer stukken beter. Veel slapen en veel water drinken is toch het beste recept! We starten de dag langzaam op en weten eigenlijk nog niet goed wat we vandaag gaan doen. Na wat zoeken op Google besluiten we naar de Sticky Waterfalls te gaan. Wie het programma van die groep downies die samen op reis gaan heeft gezien, zal zien dat dit bekend voorkomt. Dit is een waterval waar je naar boven kunt lopen. De waterval bestaat uit een bepaald soort steen, die dus niet glad is. We nemen een taxi en zijn er na ongeveer 1,5 uur. Zwemkleding bij, vraagt de chauffeur.. Wij knikken ja, maar hebben niets meegenomen. Je wordt toch niet nat... Al met al zijn we er ruim een uur geweest, zeker een leuke ervaring. Toch wel een beetje doorweekt, stappen we weer in de taxi terug. Vooral ik, ik gleed toch uit op de rotsen en gleed een paar meter naar beneden.. ach ja.. Het is maar water. We laten ons afzetten bij een winkelcentrum midden in Chiang Mai. Even shoppen! Koen en ik belanden bij de KFC, terwijl Arlette en Daan wel de kledingwinkels afgaan. Uiteindelijk niets gekocht(!?!?!). We wandelen terug naar het hotel, waar de boys nog even gaan zwemmen. Dat geeft mij de tijd om de dagen in te halen op de reisblog. Nou, dat is nu gelukt! Morgen wordt ook een lange en leuke dag. De hoogtepunten van Chiang Mai in 1 dag! Naar het National Park Doi Inthanon, naar een olifanten reservaat en een 2 uur durende trekking door de jungle. We gaan het zien morgen!

Later!!

Ineke

Fijne dag morgen in Shangmai!!!

Lilian

Leuk Matein alle verhalen!

Chantal

Goede inhaalslag gemaakt. Erg leuk om je verhalen weer te lezen

Marc

super leuk!