Thailand, het land van de eeuwige glimlach

Naar Hua Hin.

Maandag 7 augustus:

We kunnen weer heerlijk uitslapen. We vliegen om 14.15 uur naar Hua Hin. Jippie!!! Ach nee, het zal er best leuk zijn. De boys gaan nog even zwemmen. Altijd beter dan douchen, zegt Koen dan. We nemen afscheid van de "Titanic", zo noemen we dit hotel inmiddels. Ontbijten dan nog even snel?? Nee zegt Daan, we nemen wel een kippetje....! Daan drukt nog snel even alle knoppen van de lift in om de andere hotelgasten te jennen. Zo kennen we hem weer. We nemen een taxi naar het vliegveld. Krap anderhalf uur later zitten we alweer in de lucht. Het Eindhovens stel hebben we inmiddels ook al weer gespot. Binnen een uur zijn we al weer bijna 1000 kilometer verder. wat is dat vliegen toch fijn. Hotel is geboekt, dus we gaan er snel naartoe. Echt sjiek dit hotel, kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. De kids duiken bij aankomst gelijk het zwembad weer in. Is toch echt wel lekker als verkoeling! Arlette en ik nemen een cocktail en even later willen we op pad gaan om onze eerder afspraak waar te maken. Het eten van vooral een frikandelletje. Het andere stel is al ter plaatse en laat ons weten dat het restaurant op maandag is gesloten. Morgen weer een nieuwe kans! We gaan uiteindelijk eten bij "Ogen", een soort van Grieks/Oosters restaurant. Best lekker, maar wel aparte smaken en ingredienten van de gerechten! Hummus en weet ik het wat allemaal... Koen voelt zich niet echt lekker en we gaan weer snel terug naar het hotel. Lekker chillen op de hotelkamer. Om een uur of 12 gaat iedereen slapen en ik ga nog even door met de reisblog. Het is nu 01.15 uur en ik ben weer helemaal bij. Wat we morgen gaan doen moeten we nog zien, maar het zal wel het strand en het zwembad worden. Even kijken of je hier ook kan snorkelen. Persoonlijk wil ik hier 1 ding zeker doen en dat is het bezoeken van de heilige apen rots hier aan de kust. Beetje link, maar wel leuk. Die apen jatten alles wat los en vast zit. Het schijnt dat je er beter met een grote boog omheen kan lopen. Als ik vroeg wakker ben, dan loop ik daar misschien wel naartoe. Een kilometer of 5 schat ik...

Voor straks, slaap lekker allemaal!!

Reacties

Reacties

Ineke

Succes met jouw ochtend wandeling naar de apen!! Pas op hoor ze zijn hondsbrutaal en jatten alles wat los en vast zit!!! Welterusten voor jou.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!