Thailand, het land van de eeuwige glimlach

Hua Hin, dagje strand.

Dinsdag 8 augustus:

Wat hebben we een heerlijk en mooi hotel. G Hua Hin resort and mall. Vandaag doen we rustig aan. We gaan lekker ontbijten. Wat een overvloed aan eten. Heerlijk. Na het eten gaan we naar het strand, waar de kinderen bijna de hele dag gaan spelen. Zandkastelen bouwen en lekker in het water poedelen. Ik ben al snel klaar in deze hitte en besluit te gaan wandelen. Hua Hin heeft een paar leuke dingen om te zien, waaronder het oude station. Na een klein uurtje arriveer ik daar. Gaaf! Ik besluit om richting de Monkey Hill te gaan wandelen. Kilometer of 10 verderop. Na een paar kilometer neem ik toch maar de tuk-tuk. Bovenop die berg ligt (uiteraard) weer een tempel. Eigenlijk weinig tot niets te zien, maar goed ik ben er geweest. Tientallen apen waren er inderdaad. Best beangstigend. Zeker als je daar alleen loopt. Ze hebben alle gebouwen overgenomen. Echt ongelofelijk. Mijn tuk-tuk chauffeur brengt me weer naar beneden naar het strand. Ik besluit om het hele stuk over het strand terug te lopen. Kilometer of 7. Uurtje later ben ik weer terug bij Arlette en de kinderen. We gaan snel daarna weer terug naar het hotel. Lekker zwemmen en borrelen. Voor 's avonds spreken we met het stel uit Eindhoven af om naar Say Cheese te gaan. Je weet wel, van B&B vol liefde. Jammer dat Daan ziek werd. Arlette en Daan gingen vroeg weer terug naar het hotel. Maar de frikadel speciaal hebben we gegeten. Viel een beetje tegen, maar dat mocht de pret niet drukken. Koen en ik gingen om half 12 naar het hotel terug. Lekker slapen. Morgen gaan we weer verder. Naar het eiland Koh Tao. Paradijselijk!!

Slaap lekker!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!