Thailand, het land van de eeuwige glimlach

Een pareltje van een eiland,Koh Tao.

Woensdag 9 augustus:

Na een wederom lekker ontbijt moeten we om 8.45 uur bij het meeting piont staan. We gaan het eerste gedeelte met de bus en pakken dan de boot naar het eiland. Het gaat vlot en rond 15.00 uur komen we op het eiland aan. Dit eiland staat bekend om zijn prachtige duik en snorkel locaties. Een van de beste ter wereld. Je kunt hier heel goedkoop je duikbrevet halen. Ons hotel ziet er mooi uit en de ligging is ook perfect. Aan het strand. Geweldig, wat een uitzicht. Tijdens de reis zijn we aardig wat zweetdruppeltjes kwijtgeraakt, dus we gaan snel het zwembad in! Wat een lekker warm water! Die avond besluiten we om spareribs te gaan. De beste van Thailand! Nou, ik maak ze 10 keer lekkerder. Wat een beroerde keuze om hier naar toe te gaan. Voor Tripadvisor krijgen ze van mij een 4.. Waren we maar een lekker visje of een mega shaslick gaan eten op het strand. Daar zit je veel mooier en hadden we ook nog lekkerder gegeten. Maar goed, morgen we een nieuwe kans! We lopen terug langs leuke winkeltjes en talloze restaurants. Morgen gaan we weer een excursie doen. Half dagje snorkelen om het eiland. Dat wordt gaaf. Net of je in een aquarium zwemt. Moe en uitgeput van de lange dag duiken we ons bedje in. Nog even op de telefoon en dan lekker slapen. Dat gaat heel goed hier in Thailand!

Later!!

Patricia

Leuk om te lezen. Veel plezier met snorkelen vandaag, gaaf!

Ineke

Wat een super dagen en vakantie hebben jullie en nu even lekker genieten van het heldere water en lekker eten op het strand!!

Chantal

Echt zo leuk om je verhalen te lezen??

Toos Wim.

Leuke verhalen , We genieten samen met jullie mee.
dank je wel daarvoor.,